||gdy do głodnych należy chleb, który zatrzymujesz dla siebie,do nagich ubranie,które ukrywasz przed nimi,bosym należy się obuwie powierzone tobie, potrzebującym srebro które skrzętnie zabezpieczyłeś przed ich okiem, jeśli czynisz właśnie tak, to znaczy że właśnie ty, stając się istotą dobrej woli, niezliczonym mógłbyś pomóc...||

piątek, 7 kwietnia 2017






 nie pozwól, aby zachowanie innych ludzi burzyło twój wewnętrzny spokój
                                    - Dalai Lama

Czy takie spojrzenie
nie ma w sobie uroku...
jakże ważne ile zdarzeń
budzi we mnie zakres wrażeń

czy doceniam to coś we mnie
co jak rzeka rwącym biegiem
to umacnia mnie, osłabia
albo w ciężki nastrój wprawia 

bawi mnie , lub brak w tym sensu
wzrusza , koi, cieszy ,tworzy
nie narusza mi spokoju..

jakże tokiem tej przemiany
szemrzą  wokół moje zmiany
przemyślane wymuskane
powiesz... tchnienie to  przegrana..

punkt , podstawa wyjście teraz
po niemiecku razy zbierasz
za te chwile zatrzymane
nim kolejny świt nastanie

po niemiecku nic co progres
wstrzyma dluzej nie jest dobre
nie jest duże jest niezdrowe
ot, wydmuszki kolorowe

każdej wiosny kupisz w sklepie
czemu tak jest nikt tu nie wie
to jest dobre, modne , top

życzę ci wesołych świąt...




...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz