||gdy do głodnych należy chleb, który zatrzymujesz dla siebie,do nagich ubranie,które ukrywasz przed nimi,bosym należy się obuwie powierzone tobie, potrzebującym srebro które skrzętnie zabezpieczyłeś przed ich okiem, jeśli czynisz właśnie tak, to znaczy że właśnie ty, stając się istotą dobrej woli, niezliczonym mógłbyś pomóc...||

poniedziałek, 23 stycznia 2017





nie mam haka na hackera dewolpera
system mi się dotąd nie pozbierał
wczoraj w dwu narzędziach dwa jackpoty różne
który trafny tu się dowiem później
slacko wierny z cd okno ciche
co poza tym ginie przezroczyste
mam tu konia może krwi arabskiej
noc niewierną z potencjałem
z biosa  przeciag wiatr i  szkwały
polecenia tu się zdały na nic
czy to wojna już co nie wybiera wroga
może arabskiego wplyw pisarza
zdałoby się myśl zza ściany
pisze gdzieś do gazet dyrdymały
na pustynię 
o europie taksówkarza spostrzeżenia
a ja już jednego kompa w dyspozycji nie mam
łącza w  gąszczach przepełnionych pniach softwaru
hardy  tupet czy fałszywki
wielkie sprawy czy też
 interesik mały...?
no i jeszcze może wszystko tylko dla zabawy ?...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz