||gdy do głodnych należy chleb, który zatrzymujesz dla siebie,do nagich ubranie,które ukrywasz przed nimi,bosym należy się obuwie powierzone tobie, potrzebującym srebro które skrzętnie zabezpieczyłeś przed ich okiem, jeśli czynisz właśnie tak, to znaczy że właśnie ty, stając się istotą dobrej woli, niezliczonym mógłbyś pomóc...||

niedziela, 25 września 2016







kto lepiej niż ty
wie ile twarzy ma ten świat
ile razy należy bez zastanowienia
nie bacząc dokąd
powiedzieć  tak..
podjąć szlam gdziekolwiek powiedzie
z uśmiechem na twarzy
parą koni na przedzie
zaorane co za tobą
któż tego nie wie
zerkasz wstecz pytasz
kim jestem już nie wiem
zaciśniętch powiek przeciek
w chusteczce białej ściśnietej w ręce
słone kryształy roztarte jak przecier
nikt młodością zarządzał nie będzie
mam swoje jing mam swoje jang
w tęczy każda kropla inną barwą inna
tak moja całość do której należę
niech mnie wolną od zgryzot powiedzie
gdzie przestrzeń dla mnie
gdzie odycham pełniej
co kolwiek uczynię pokonam w wierze
że jutro kolejną postać posiędzie
i nie pomylę się
bo ja tu rzadzę i tak będzie..
a jeśli znasz lepszą przestrzeń
by uwierzyć w siebie
użyj jej,
w każdej potrzebie





..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz